dinsdag 4 januari 2011

Evaluatie

Ding 10
Ik heb toch de eindstreep gehaald, al had ik dat zelf nooit gedacht.                                                          Gelukkig gingen de laatste dingen wat makkelijker, en hoefde je niet iedere keer in te loggen, of een wachtwoord te verzinnen.
Voor mijzelf zijn Flickr en Librarything en natuurlijk de Aquabrowser misschien wel dingen, die ikzelf nog eens zal gebruiken.
Als ze vragen wat het met mij heeft gedaan, ik had een hoofd vol haar en nu ben ik helemaal kaal, een hoop kop zorgen dus.
En dat geld denk ik voor meerder collega's, natuurlijk zijn er altijd een paar uitzonderingen, die een kei zijn met de computer.
Maar het is niet echt een van mijn hobby's, ik weet me te redden op mijn werk, en leer iedere keer bij, zoals nu.
En dan krijg ik er ook wel zin in, en vind het leuk, vooral als het gelukt is , en je snapt waar je mee bezig bent.
Op een eerder cursus hebben we al meerdere dingen van web 2.0 bekeken, maar Librarything heeft me wel verrast, daar had ik nog nooit over gehoord,terwijl het toch nuttig is.
Voor de rest denk ik dat ik niet veel gebruik zal maken op mijn werk van de geleerde dingen, behalve de Aquabrowser ,maar andere die de schoolprogramma's en dergelijke doen, zullen wel meerdere dingen van de cursus kunnen gebruiken.
Maar dat heb ik al vermeld bij de dingen,
dus ik denk dat het weinig zin heeft om dat nog eens te gaan herhalen.
Nu iedereen nog de beste wensen toegewenst ,en dat we de geleerde dingen maar veel mogen gebruiken,
dan blijft het in ons geheugen hangen.

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd musje! ik wist dat je het in je had en en heel blij en trots dat je je zo hebt ingezet. Nu weet je misschien nog niet direct wat je ermee gaat doen, maar dat komt vast nog! ik ben blij dat je kennis hebt genomen van de Dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kei goed zo zie je maar een mens kan altijd van alles!

    Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met het behalen van het certificaat! Waar het om gaat is dat je de kans hebt gekregen overal eens aan te ruiken. Je weet nu tenminste waarover het gaat als men er over praat. En je bent zelfs enthousiast over een ding (Librarything)Succes met het onthouden van de dingen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb jij het supersnel gedaan! Knap, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd musje, bij deze ben je gepromoveerd tot MUS!
    Goed dat je doorgezet hebt en daar nu blij mee bent, ondanks alle kopzorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Top musje,proficiat. Heerlijk gevoel he, enne wanneer iemand een vraag heeft over uhh.... een van die Dingen+ twitter je met je snavel lekker mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent een TOPVOGEL.ook al ben je maar een klein
    musje,GEFELICITEERD,ik zie je maandag bij de
    uitreiking van het zeer begeerde certificaat.

    BeantwoordenVerwijderen